Home » Klantenservice

Klantenservice

 

Bestellen

Handmade4you is een platform waar verschillende verkopers hun waren verkopen. Bestelling en betaling gebeurt via Handmade4you website, levering gebeurt via de verkoper.

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het voltooien van de bestelling en betaling wordt de verkoper op de hoogte gesteld en is de verkoper verantwoordelijk voor het verzenden van het item. De verkoper kiest via welk kanaal de verzending geplaatst wordt en zal je via de verkoper op de hoogte gebracht worden van het verloop van de verzending. Verdere communicatie zal verlopen via verkoper. Indien er een probleem ontstaat tussen verkoper en koper mag je steeds contact opnemen via info@handmade4you.be

Kan ik mijn bestelling wijzigen en/of annuleren?

Je kunt je bestelling na afronding niet meer wijzigen. Dat is geen onwil, ons geautomatiseerd proces laat dit gewoonweg niet toe. Je mag steeds een mail sturen naar info@handmade4you.be. Je kunt je bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren. Als je de bestelling wilt annuleren nadat je deze hebt ontvangen, kijkt dan even naar de sectie over retourneren.

 

Betalen

Kan ik veilig betalen?

Op Handmade4you kun je eenvoudig winkelen en veilig betalen. We werken samen met Mollie een gerenommeerde partij voor online betalen. Daarnaast gebruiken we een beveiligde SSL verbinding, waarmee alle privacygevoelige gegevens versleuteld worden verzonden. Kortom bij Handmade4you, winkel je veilig en vertrouwd.

Betalen met creditcard

Je kunt er ook voor kiezen om te betalen met je Visa of Mastercard. Na het kiezen van deze betaalmethode vul je het creditcardnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CVC code in. Deze laatste code staat op de achterkant van je creditcard en bevat drie cijfers. Houd je creditcard dus bij de hand. Let op: er kan gevraagd worden om een aanvullende verificatie. Die verificatie heb je zelf ingesteld bij je creditcard maatschappij en het wachtwoord heb je zelf gekozen. Indien je daar vragen over hebt adviseren wij je contact op te nemen met je creditcard maatschappij.

 

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Handmade4you biedt een platform aan waar kopers en verkopers bij kopen of verkopen. Het is belangrijk op te merken dat Handmade4you geen partij is in het leveren van de goederen.

Na het verwerken van de bestelling en betaling wordt de verkoper op de hoogte gesteld en zal de verkoper het item verzenden en de koper op de hoogte houden van de verzending.

Elke verkoper heeft zijn eigen verwerking en verzendtijden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij gaan er van uit dat elke verkoper zijn uiterste best doet om zo snel mogelijk de bestelling af te handelen.

Zodra de bestelling afgerond is wordt binnen de 24uur de verkoper op de hoogte gesteld van de aankoop en zijn de afspraken dat binnen de 5 werkdagen het item zal verstuurd worden.

Doch naast het maken van deze creaties hebben vele een fulltime dagtaak en is het niet mogelijk om binnen de 48 uur de bestelling te verzenden. Maar we doen ons uiterste best om deze toch binnen de 5 werkdagen te bewerkstellen en rekenen op uw begrip.

Wat zijn de verzendkosten?

Deze prijzen zijn gebaseerd op de prijzen van Mondial Relay.

België

Vanuit België naar België en naar Nederland.

Naar België worden er geen extra verzendingskosten aangerekend voor kleine verzendingen die in een enveloppe passen

Pakjes vanaf 0 kg tot 5 kg extra 3.75€

Pakjes vanaf 5kg tot 20kg extra 5€

Voor zeer grote verzendingen te bespreken.

 

Naar Nederland wordt er een extra kost van 3€ aangerekend bij verzendingen die in een enveloppe passen. 

Pakjes vanaf 0 kg tot  3 kg extra 7€

Pakjes vanaf 3 kg tot 10 kg extra 10€

Pakjes vanaf 10 kg tot 20 kg extra 15€

Grote verzendingen te bespreken.

 

Retourneren

Niet tevreden over je aankoop? Jammer, maar helaas. Ondanks dat de bestelling en betaling via  Handmade4you verlopen zijn is het de bedoeling om rechtstreeks met de verkoper contact op te nemen. Let wel best binnen de 14 dagen na ontvangst. Als jullie er niet uitkomen mag je steeds een mail sturen naar info@handmade4you.be

Voorwaarden

Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.

De verzendkosten van de retourzending komen voor rekening van de klant en kunnen niet verhaald worden op Handmade4you.be of de verkoper.

Zorg er wel voor dat je het artikel op tijd terug stuurt. Artikelen die buiten de zichttermijn van 14 dagen retour worden gestuurd, worden niet meer als retour verwerkt. 

Een retourzending is altijd het risico van de verzender en dit betekent dat de verkoper en Handmade4you niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte  zendingen. Retour sturen kan alleen binnen de genoemde 14 dagen. Retourkosten zijn voor eigen rekening en ook de eventuele risico’s van het verzenden is de verantwoordelijkheid van de klant.

  • We adviseren om het artikel te verzenden met track and trace.
  • Wanneer je het met een postzegel verzendt, is het eigen risico voor de verzender als het pakket zoekt raakt.
  • Retourzendingen met onvoldoende porto worden niet door ons aanvaard
  • Als het artikel gedragen/gebruikt of beschadigd is, wordt de retourzending niet aanvaard.
  • Het artikel moet in de originele verpakking, teruggestuurd worden in een luchtkussen envelop of brievenbusdoos, zodat het niet kan beschadigen.

Voldoet je retour niet aan bovenstaande voorwaarden, dan kunnen we je retour weigeren.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug?

Op het moment dat de verkoper uw bestelling retour hebben ontvangen zal deze contact met u opnemen om de verdere  afhandeling te bespreken.  

Heb je een klacht

Neem dan contact met ons via email,  info@handmade4you.be of of telefonisch +32 475 345 485, Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Aarzel dan ook niet om ons foto’s te versturen om het probleem nog beter te omschrijven. We nemen dan snel contact met je op om de klacht zo goed mogelijk te verhelpen.  

Item stuk ontvangen

Het kan onverhoopt gebeuren dat er een item stuk gaat tijdens het transport. In dat geval kan je uiteraard altijd contact opnemen met de verkoper of een mail te sturen naar info@handmade4you.be Vermeld hierin altijd je ordernummer en maak een foto van het item dat kapot is gegaan. We zullen samen naar een passende oplossing zoeken.